אילו מותגים נמכרים באתר ?

אתר GLOBAL ONLINE הינו אתר אופנה ולייף סטייל המציג מבחר רחב של מותגים בינלאומיים מובילים בקטגוריות: ביגוד, נעליים ואקססוריז לנשים, גברים, ילדים ותינוקות.

באתר מוצגים אלפי דגמים וכן מדי שבוע מושקים דגמים חדשים בסנכרון עם ציר המותגים בעולם.

בין המותגים המוצגים ניתן למצוא את מותגי האופנה GUESS ו-DKNY, מותגי הנעליים האמריקאיים SAM EDELMAN ו-CURCUS NY, מותג נעלי האופנה/נוחות הצרפתי BAYTON המיוצר בספרד ועוד...

 

האם האתר מאובטח ?

האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים בטכנולוגיית SSL. בכדי למזער חשיפת מידע לא נשמרים פרטי האשראי של המשתמשים. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לשמור את פרטי המשתמש והסיסמא בסודיות ולהקפיד לא למסרם לאיש.

 

האם חייבים לפתוח חשבון באתר כדי להזמין ?

לא. ניתן לקנות באתר גם כאורח בקנייה מזדמנת.

אנו ממליצים להירשם לאתר כדי להפוך את חווית הקנייה שלכם למהנה, קלה ונוחה יותר. כמשתמשים רשומים תוכלו לשמור פריטים אהובים, את הכתובת למשלוח, לעקוב אחר היסטוריית ההזמנות ולהתעדכן בפריטים והמבצעים הכי שווים שיש.

 

איך אני בוחר את המידה שלי ?

מידות הנעליים באתר, בחלק מהמותגים הבינלאומיים, הינן מידות אמריקאיות.

באם אתם יודעים מהי המידה האמריקאית הנכונה המתאימה לכם - מצוין. פשוט בחרו את המידה המתאימה, את הצבע הרצוי, הוסיפו לסל והמשיכו בתהליך הקנייה.

באם אינכם יודעים (או אפילו בטוחים...) מהי המידה הנכונה, תוכלו להעזר בטבלת המידות הקיימת באתר.

למידע נוסף כנסו לעמוד טבלת מידות.

 

מה עלות המשלוח ?

בקנייה מעל 299 ₪, משלוח חינם עד הבית לכל חלקי הארץ.

בקנייה עד 299 ₪, משלוח בעלות 30 ₪.

למידע נוסף כנסו לעמוד משלוחים, החזרות והחלפות וקראו את כל האפשרויות והעלויות.

 

יש לי קוד קופון, איך משתמשים בו ?

את קוד הקופון יש להזין במקום המיועד לכך בסל הקניות טרם המעבר לקופה.

ניתן לממש קוד קופון אחד בכל קנייה.

 

מהו זמן האספקה באתר ?

זמן משלוח - עד 5 ימי עסקים מיום הרכישה (למעט מקרים נקודתיים בהם תעודכנו על עיכובים אפשריים). המשלוח מבוצע באמצעות חברת שליחויות חיצונית בימים: ראשון עד חמישי (למעט ערבי חג) החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד 20:00 בערב.

 

מהן אפשרויות התשלום באתר ?

באתר ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי בצורה מאובטחת ובתשלומים ללא ריבית.

בקנייה עד 200 ₪ תשלום 1 | מעל 200 ₪, עד 2 תשלומים | מעל 400 ₪, עד 3 תשלומים | מעל 600 ₪, עד 6 תשלומים.

 

איך מבצעים הזמנה באתר ?

כדי לבצע הזמנה יש להתחבר/להירשם לאתר בלחיצה על הכפתור "התחברות" בפינה השמאלית העליונה של המסך. לאחר מכן תתבקשו להקליד את כתובת הדואר אלקטרוני שלכם ולבחור סיסמא אישית. ניתן גם לבצע קנייה כאורח.

זה הזמן לגלוש באתר ולהוסיף לסל הקניות את הפריטים שאהבתם.

בחרו את הצבע והמידה המתאימה לכם, הוסיפו את הפריטים לסל הקניות בלחיצה על כפתור "הוספה לסל". כדי לראות את כל הפריטים שהוספתם לחצו על עגלת הקניות בקצה העליון השמאלי של המסך.

באפשרותכם להמשיך לתשלום ע"י לחיצה על כפתור "מעבר לקופה" או ללחוץ על כפתור "סל קניות", שם תוכלו להזין קוד קופון במידה ויש לכם כזה.

לאחר שווידאתם את הפריטים שהוספו לסל הקניות לביצוע התשלום, לחצו על הכפתור "מעבר לקופה". במסך התשלום, עליכם להכניס את פרטיכם האישיים, כתובת המשלוח, בחירת סוג המשלוח וכן למלא את פרטי כרטיס האשראי שלכם. לאחר מילוי כל הפרטים לחצו על הפתור "בצע תשלום" והמשלוח בדרך אליכם.

מייל אישור הזמנה עם פרטי המוצרים יישלח לכתובת המייל שלכם.

חשוב להדגיש - החיוב בפועל בכרטיס האשראי יבוצע רק לאחר ליקוט הפריטים שהוזמנו.

מיד לאחר ליקוט הפריטים ואריזתם למשלוח תקבלו חשבונית דיגיטלית ישירות למספר הנייד שלכם.

 

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית באתר ?

בוודאי, נעזור לכם בשמחה !

שלחו הודעה עם קישור למוצרים אותם תרצו להזמין וצוות האתר יחזור אליכם במהרה. דרך עמוד צור קשר ניתן לפתוח פנייה ישירה או להתכתב איתנו באמצעות ה-WhatsApp.

 

האם ניתן לארוז למתנה את המוצר ?

בהחלט ! אנא ציינו זאת דרך עמוד צור קשר באתר בציון מספר ההזמנה שלכם ואנו נדאג לעטיפה מיוחדת.

 

ביצעתי הזמנה וברצוני לעדכן פרטי משלוח, מה עושים ?

נשמח לעזור לכם גם בזה. שלחו לנו הודעה דרך עמוד צור קשר, כולל שם ומספר הזמנה ואנו נשנה עבורכם את הפרטים.

 

ביצעתי הזמנה ובחרתי איסוף מסניף, איך אני מוודא שההזמנה שלי מחכה לי בסניף ?

ההזמנות נשלחות לחנויות מהמחסן המרכזי שלנו. את ההזמנה תוכלו לאסוף עד 7 ימי עסקים מהסניף שבחרתם. כאשר ההזמנה תגיע לחנות אנו נתקשר אליכם להודיע.

 

האם ניתן לבטל הזמנה באתר ?

היכנסו לעמוד ביטול עסקה שלנו ועקבו בקלות אחר ההוראות.

 

איך ניתן לשחזר את הסיסמה לאתר ?

את הסיסמה ניתן לשחזר בקלות על ידי לחיצה על כפתור "שכחתי סיסמה" בהתחברות לאתר. לאחר מכן תתבקשו למלא את כתובת המייל איתה נרשמתם והמייל לשחזור הסיסמא ישלח אליכם לשם. כעת תוכלו לבחור בסיסמה חדשה.

 

איך מקבלים את כל הניוזלטרים ?

אם אתם לא רוצים לפספס את כל העדכונים והמבצעים הכי שווים, אנו ממליצים להירשם לרשימת הדיוור שלנו. מלאו את כתובת המייל בפוטר (בחלק התחתון בצד השמאלי באתר) ותישארו מעודכנים ואופנתיים.

במידה ואתם משתמשים בשירות המיילים של Gmail מומלץ לוודא כי הניוזלטרים שלנו מגיעים לתיקיית המייל הראשית שלכם ולא לתיקיית "קידומי מכירות".

סמנו ב-V את הניוזלטר שלנו אצלכם במייל לחצו על הכפתור הימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על הניוזלטר ובחרו באפשרות "העברה לכרטיסייה" והעבירו לתיבה "ראשי".

 

יש לכם שאלה ולא מצאתם תשובה ?

אל דאגה, שלחו לנו פנייה דרך עמוד צור קשר באתר ונשמח לחזור אליכם עם מענה מתאים בהקדם האפשרי.